Daisypath Anniversary tickers

今日的假期  

Tuesday, December 30, 2008

唔知几时开始,我开始唔识得好好甘利用假期日......

今日同寻日无咩分别,都系一样甘无聊.....

想揾D野做又懒,最后都系训左个觉~

今朝早未起身情绪就唔系几好.....

因为被个无聊人嗝msg吵醒左....

无聊人问我今日有无返工....

我无睬他,其实当时我都未睇个封msg,连转身拎电话都懒....

等到信息铃声响完之后,我继续我嗝春秋大梦....

正当我同紧周公之子祝紧棋要叫将军之时....

讨厌的信息铃声又响!!!!

我终于肯转身拎起电话,睇睇吓......

他x的!!!

第一封就系之前我讲嗝问我今日有无返工....

第二封竟然同我讲“今日系假期哦”....

=_=''' 真系多谢你提醒我今日系假期.....

好滚啊!!点解有D甘嗝人???

AddThis Social Bookmark Button

Email this post


3 comments: to “ 今日的假期

 

Design by Amanda @ Blogger Buster